Monday, November 16, 2009

Kuliah terkahir sebelum final exam bulan hadapan

alhamdulillah..semalam kelas terakhir untuk semester ni..pagi semalam dimulakan dengan kelas bahasa arab..tenaga pengajar ialah ustaz wan rusli...sebelum test bahasa arab bermula,ustaz wan rusli ajak mengulangkaji pelajaran yang lepas..banyak juga la,penggunaan nahu kena hafal..lepas tu test bahasa arab bermula..boleh tahan juga la soalannya..habis jawab test,kitaorg bergambar dgn ustaz wan rusli tanda kenang-kenangan..semester depan xtau lagi dia ajar kami ke tak..harap2 dia mengajar kami lagi..dapat ustaz yang sangat baik..mmg best la..kawan2 pun suka dia mengajar..cepat paham.

lepas kelas bahasa arab,kelas prof.madya.dr.kamil..hari ni buat presentation..setiap orang kene buat presentation..alhamdulillah ustaz puas hati dengan presentation..ustaz cakap dia nak bagi kitaorg semua lulus exam nnt..dia cakap kalo nak dpt A kene usaha lebih..insyaallah aku akan usaha sebaik yang mungkin dan jawab exam nanti dengan berhati-hati.sebelum kelas habis ustaz bagi kata-kata semangat..yang penting semua assignment kene hantar..kalo xhantar kurang la markah exam nanti..

kelas terakhir ialah iktibar sejarah rasul..disampaikan oleh prof.madya.dr.ali..tapi ustaz suruh buat presentation juga..sapa yang dah siap kene presentation la..ramai kawan2 kelas yang buat presentation..ada yang xsempat nak buat disebabkan masa terlalu singkat..ermm.xpela..nak buat macam mana..dah xsempatkan..sebelum habis kelas,discus skit soalan2 yang akan kelaur exam nanti..akhir sekali sesi bergambar kawan2 sekelas dengan prof. madya.dr.ali..


1 comment:

isma daud said...

salam.

Percubaan yang baik, teruskan. Cuma tulisan warna hijau dengan background putih menjadikan tulisan kurang jelas. Apa pun tuan blog berkuasa penuh dan bebas menentukan apa yang dia suka...

Post a Comment