Saturday, March 27, 2010

Pergi Pesta buku Antarabangsa Kuala Lumpur di PWTC.

Alhamdulillah hari ini kesempatan pergi pesta buku sekali lagi di PWTC Kuala Lumpur..Sebelum pergi pesta buku saya pergi celcom centre di KL untuk tutup akaun celcom broadband..alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..urusan pun cepat..Lepas ni insyaallah nak guna maxis broadband pulak..sebab ada kawan guna line dia ok dan laju..Lepas tutup akaun celcom broadband saya terus ke PWTC,kebetulan kawan saya dari Johor datang ke pesta buku dan mahu jumpa dengan saya..siap belanjer makan pizza hut lagi..hehe...Alhamdulillah rezki..Ramai betoi orang dtang ke pesta buku sampai jalan jem menuju ke pwtc..sesak dibuatnya..parking kereta pulak penuh..kebetulan gaji dah masuk apa lagi,masa inilah nak berjalan bersama keluarga tersayang..saya dan kawan saya terus pergi ke PTS cari buku..kebetulan kawan saya yang kerja di PTS ada disitu..Orang panggil dia Maz @ Acik..dah lama xjumpa dengan dia..lepas SPM terus terputus hubungan..Alhamdulillah dapat jumpa semula di facebook..Maz cakap kt saya ambik la 5 buah buku dan pilih yang mana berkenan,dia belanjer..Syukur Alhamdulillah rezki saya hari ini..kawan saya beli buku dan guna kad matrik saya dapat diskaun 30%..dapat la murah..terima kasih Maz sebab belanjer saya..Insyaallah kalo ada rezki kita jumpa lagi dan kalo tak ada hal melintang saya datang kenduri kawen Maz nanti..Insyaallah..

Cukuplah setakat hari ni..nanti sambung lagi..selamat berehat dihujung minggu dan selamat membaca..Beli buku tu jangan buat hiasan jerr..tolonglah baca yerkk sampai habis..ni nasihat untuk saya..hehe..:-)

No comments:

Post a Comment