Thursday, March 25, 2010

SELAMAT ULANG TAHUNKU YANG KE 26TAHUN



Alahmdulillah..syukur padamu Ya Allah..diberi nafas untuk hidup..Hari ini genap umur saya yang ke-26 tahun..sekejap jer masa berlalu..masa tidak menunggu kita..rasa baru lagi habis SPM..Terima kasih banyak-banyak buat sahabat2 facebook yang tidak henti hantar ucapan hari jadi untuk saya..terharu dan gembira sangat2..hadiah tidak penting kalo nak bagi ok juga..,doa kalian semua sudah cukup memadai..saya harap saya jadi anak yang soleh dan beriman..berjasa pada keluarga,agama dan negara..terima kasih buat bondaku Normah Bte Mat Basir yang telah mendidikku dan menjagaku sejak kecil sampai ke akhir ini...pengorbananmu sangat tinggi..kebetulan hari ini birthday ayah angkat saya iaitu Kamarudin..hari sama lahir cuma tahun jer lain..hehe..semoga abah panjang umur,murah rezki,diberi kesihatan baik2 dan diberkati oleh Allah S.W.T..amin..

No comments:

Post a Comment