Sunday, February 14, 2010

Jumpa Wan di Kg Mat Kilau,Jerantut.


Semalam,saya sekeluarga pergi Jerantut..jumpa wan (mak arwah abah saya).ada lagi wan saya biarpun usianya sudah mengjangkau 90-an.alhamdulillah masih sihat..cuma ingatan dia dah lemah..maklum la dah berumur kan..adik saya bersalin tahun lepas..dapat anak lelaki (farhan) kesempatan cuti tahun baru cina,bawa anak sedara saya ketemu moyang dia..nak juga moyang kenal sama cicitnya.alhamdulillah..bertambah lagi ahli keluarga..wan saya sekarang sudah ada cuit..ada 5 jenerasi skrg ni..kiranya saya udah ada cucu,cucu sepupu saya..macam dah tue pulak..hehe..wan saya sekarang tinggal bersama dengan anak perempuannya di Kg.Mat Kilau,Jerantut..sempat la moyang bermain dengan cicit kesayangnya.saya doakan wan sihat dan panjang umur..Insyaallah..ada rezki kami datang lagi..

No comments:

Post a Comment